Thursday, July 4, 2013

CEK KEDUA DARIPADA NUFFNANG.......TERIMA KASIH

As-salam....

Alhamdulillah......rezeki bulan Julai daripada Nuffnang. Semalam masa saya menjenguk e-mail, kat dalam inbox ada 'payment advice message' dari HSBC memberitahu bayaran akan dikeluarkan. Bayaran yang dimaksudkan tentulah hasil daripada pihak pengiklanan Nuffnang. Hasil 'cash-out' yang saya buat hujung bulan Mei hari tu. Tapi untuk bayaran kali ni, saya tengok kat status nuffnang saya masih 'unpaid' cuma kali ni HSBC yang telah maklumkan kepada saya melalui e-mail semalam. Apa cara pun tak kisah la ..... janji dapat payment dan terima kasih kepada Nuffnang. Masa bayaran pertama dulu, saya kena menunggu dalam 60 hari juga, tapi untuk kali kedua ni rasanya cepat sikit......30 hari dah dapat. Jumlah yang saya cash-out pun tak la banyak, tapi boleh la membantu bayar bil broadband.

HSBC payment advice


cek kedua nuffnang

cek kedua nuffnang

Untuk yang nak mencuba boleh la joint Nuffnang dulu dan ikut la arahan dan tips untuk mendapat cash-out anda. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...